Games Weekly

Sziasztok! :) Jackmorf vagyok, videó játék fan :D. Másik érdeklődésem még az írás, így párosítva a kettőt megszületett ez a blog, amely a kortárs videó játékok értékeléséről, és egyéb kritikákról, hírekről, érdekességekről szól. Jó olvasást! :)

Friss topikok

Utolsó kommentek

Black Ops II

2013.02.22. 12:26 Jackmorf

call_of_duty_black_ops_6-wallpaper-960x540_1.jpg

Drága hölgyeim és uraim!

A Call of Duty sorozat évek óta vezeti a videójátékpiacot, ám lecsengőben jár. Évente jelennek meg új részek a háborúk változatos világáról. Harcolhattunk anno a világháborúban, majd modern hadviselést vívhattunk terroristák ellen, visszatértünk a Reichstaghoz majd újra modernizáció, közben beesett egy hidegháborús történet is, amit a mai játékunk követ. A történet 2 szálon fut. Az egyiken Mason fiával Daviddel harcolunk a legmodernebb drónok, láthatatlanná tévő páncélok és robotok mellett, közben a múltban elintézünk néhány elvarratlan szálat az eredeti csapattal.

Na kezdjük a technikai részével. Hallottam néhány kritikát arról mennyire lefutóban van már az IW engine, és, hogy nem tudja felvenni a harcot a mai motorokkal, ám én ezzel nem értek egyet. Minden tökéletesen működik, sehol egy textúra hiba vagy bármi, az arcok megmunkáltsága kiváló, az érzelmeket nagyon jól látjuk, teljesen ütőképes még az a motor véleményem szerint.

Na de most jön a fekete leves. Az új pályák. Az egész új történetszál Daviddel és Harperrel egy kalap szar. Úgy elcseszték ahogy csak lehet. Unalmas, monoton, maga az új dizájn is gáz, persze a nagy része már létező technológia, pl a drónok, de valahogy nem áll össze a kép, valahogy nem stimmel az egész. Próbál a történet mindenféle titkokat feltárni a multból, de erre csak a másik szálon képes, ahol pillanatnyi főellenségünket, Menendezt próbálják levadászni. Na ez a rész fantasztikusra sikeredett, minden perce izgalmas volt, és olyan kár, hogy csak minden második küldetés járt ezen a terepen. A strike forceos témáról meg már ne is beszéljünk...fúj....hogy hogy lehetett ennyire elcseszni egy stratégiai minijátékot? Az egységek buták, nem képesek érzékelni, hagyják a fülük mellett elhaladni az ellenséget és olykor egyértelmű területekre nem jutnak el. Ne is ragozzuk tovább, a lényeg, hogy ezek a játék iszonyatos gyengepontjai.

Ugyanakkor van nekünk egy multink is. Amiben kifejezett újdonságok nincsenek, konkrétan majdnem ugyan az mint az MW3-ban, vagy a BO I.-ben, az egyetlen különbség, hogy itt összeállíthatod a saját fegyveredet, perkjeidet, scorestreakjeid, stb és néhány új játékmód is bekerült. Ezen kívűl minden maradt a régi, a megszokott irányítás, team dm, domination, jah meg a logo készítés, minden van ami volt, csak kicsit megfűszerezve. Igazából nem lehet ezen már mit újítani, de nem is húzom le, hisz így is nagyon jól működik, csak úgy mint eddig is.

Köszöntem a figyelmet :-) 

üdv néktek, Jack voltam

A bejegyzés trackback címe:

https://gamesweekly.blog.hu/api/trackback/id/tr415024867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása